Salgs- og leveringsbetingelser

Disse salgsbetingelsene gjelder for alt salg av produkter fra www.decrusto.com til forbrukere. Salgsbetingelsene utgjør sammen med din bestilling, bekreftet gjennom en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.
For å kunne handle på www.decrusto.com må du ha fylt 18 år, og bestilling kan kun skje til din folkeregistrerte adresse.
Har du postboks, må du ta kontakt med oss på telefon 33 04 51 00 eller sende en mail til info@decrusto.no

 

Firmainformasjon:
Navn: Nesco International AS
Adresse: Postboks 707, 3196 Horten
Orgnr: 998200725

Kundeservice:
Tlf: 330 45 100 (hverdager fra 09.00-16.00)
Mail: info@decrusto.com (besvares innen 24 timer på hverdager).

Slik handler du:

Velg varen/varene du ønsker og klikk på ”KJØP”, velg «Fortsett å handle» eller «Gå til handlekurv» Når som helst i løpet av bestillingen kan du se hva som ligger i handlekurven ved å klikke på ”handlenett” knappen øverst til høyre, denne er markert grønt med antall produkter lagt i bestilling. Derfra kan du korrigere antall eller fjerne produkter ved å klikke på det røde krysset foran produktbildet. Når du er fornøyd med din bestilling klikker du på ”Fortsett til kassen”. Vi reserverer oss for eventuelle utsolgte produkter. Merk at vi ikke gir noen garanti for at bildene i butikken viser varens eksakte utseende.

Du kommer nå til en ny side. Her må du fylle inn ditt mobilnummer og din e-postadresse. Deretter fyller du inn navn, gateadresse, postnummer og poststed.
Du har nå 3 valg:

  • Betale med Visa/Mastercard
  • Betale med faktura, her kan også delbetaling eller konto velges
  • Betale med PayPal

Deretter må du bekrefte at du aksepterer kjøpsvilkårene.

Når du har fullført kjøpet, vil du motta en mail fra oss med din ordrebekreftelse.

Faktura på kjøpet sendes til din mailadresse fra AfterPay. Ved betaling med kort, vil man motta en mail fra AfterPay med betalingsreferanse.

Hvis du ikke ønsker å oppgi personnummeret ditt, må du velge betaling med kort.

Gjennomført bestilling innebærer at du godkjenner våre og AfterPay’s kjøpsvilkår.

Frakt og gebyrer:
Vi sender pakkene i posten som brev. Dette betyr at pakken kommer direkte hjem til deg dersom det er plass i postkassen din. Er pakken av høy verdi eller forpakning som ikke tåler harde støt sendes varene som servicepakke og da må du hente pakken hos nærmeste postkontor. Forsendelse innland er NOK 39,-. Det vil ikke være mulig å spore din forsendelse.

Levering:
Leveringstid: 3-4 arbeidsdager.

Varene sendes som brev via Posten. Ved ekstra stor pågang hos Posten, må det beregnes noe ekstra leveringstid.

En bestillingsbekreftelse sendes til din e-postadresse når bestillingen er lagt inn. Har du bestilt en vare som ikke er på lager vil du få beskjed om dette. Du har ved slike tilfeller selvfølgelig rett til å heve kjøpet eller å velge en senere levering. Vi reserverer oss for eventuelle utsolgte produkter.

Er det noe som haster for deg så gi oss en melding om det når du gjør din bestilling så skal vi prøve og hjelpe deg.

Ring oss gjerne på tlf.: 330 45 100 eller send en e-post til info@decrusto.com

Ikke utløste pakker
Pakken ligger på postens utleveringssted i 2 uker. Dersom pakken ikke hentes vil varene returneres til oss. For alle pakker som ikke løses ut forbeholder vi oss retten til å debitere kostnader for returfrakt, ekspedisjonsavgift og behandlingsavgift på 150 kr.

Returrett/Angrerett
Du har 14 dagers returrett/angrerett etter mottak av varen. Retturetten løper fra den dag du har mottatt din vare. Angreretten innebærer at kunden har rett til å angre kjøpet for uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende må produktet være levert oss i samme mengde og stand som du mottok den. Dette gjelder varen og evt. original emballasje o.l. som måtte medfølge. Ved eventuell retur står kunden for porto. Hvis den 14. dag er en helligdag, en lørdag, grunnlovsdag, den 24. eller 31. desember, så utløper de 14 dagene på den etterfølgende hverdagen. Om dette ikke er oppfylt bortfaller returretten/angreretten. Om ikke betingelsene er oppfylt for å benytte retturretten, kontakter vi deg pr. e-post med en begrunnelse hvorfor.

Nesco International AS tar forbehold for tastefeil, utsolgte varer, prisendringer og lignende. Vi kontakter deg om ovenstående skulle være tilfellet i forbindelse med din ordre. Avtalen om kjøp oppheves i forbindelse med feil som er nevnt over.

Angrerettskjema

Reklamasjon/retur av varer:
Dersom du har mottatt varer som har feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet i henhold til Forbrukerkjøpsloven. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed i rimelig tid etter at du har oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om Forbrukerkjøp  (Forbrukerkjøpsloven).

Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordrebekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss så kan du enten ringe oss på tlf. 330 45 100 eller sende en e-post direkte til info@decrusto.com:

Denne e-posten bør inneholde følgende informasjon.

Kundenummer
Ordrenummer
Og vare som mangler (varenummer)
Forklaring/begrunnelse

Vi vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rette opp eventuelle feil.
Angrer du kjøpet innen 14 dager kan du sende varene tilbake, og vi refunderer deg beløpet du har betalt for varene. Merk at produktets eventuelle forsegling ikke må brytes. Produktet må heller ikke være brukt/ testet. Returporto dekkes av kjøper.

Returadressen:

Nesco International AS
Postboks 707
3196 Horten

Opplysninger gitt i nettbutikken/ utsolgte varer
Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive- eller trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.
Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen. Videre tas det forbehold om kansellering av ordrer beregnet for videresalg.

Personopplysninger:
Nesco International AS er ansvarlig for de personopplysningene du som kunde gir til oss. Denne informasjonen blir brukt for å gi deg best mulig service og for å gi deg gode tilbud fra oss. Vi gir ikke opplysninger om deg videre til noen utenfor Nesco International AS /Decrusto. Vi forbeholder oss retten til å benytte enhver informasjon du gir på vår nettside eller andre tilfeller. Personopplysningene vil kunne brukes så lenge du er aktiv kunde hos Decrusto. De vil bli oppbevart inntil du ber om at de blir slettet.

Opplysninger du gir oss vil ikke bli gitt videre, de vil bare være tilgjengelig for personer tilknyttet Decrusto. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes.

Vi på DECRUSTO SKINCARE ønsker deg et godt kjøp!

Varen er lagt i handlekurven

Kjøp også...